flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Про роботу Тернівського міського суду Дніпропетровської області

14 грудня 2015, 09:45

             Тернівській міський суд Дніпропетровської області входить до системи судів загальної юрисдикції в судовій системі України.

        Порядок організації і діяльності  суду встановлюється Законом України «Про судоустрій і статус суддів».

      Штатним  розписом суду передбачено 4 посади судді, але протягом 2015 року в Тернівському міському суді правосуддя фактично здійснюється одним суддею, який також здійснює адміністративні повноваження  голови суду.  

    Тернівський  міський  суд   здійснює правосуддя у формі цивільного, адміністративного і кримінального судочинства, а також розглядає справи про адміністративні правопорушення.

          За перше півріччя 2015 року в провадженні суду перебувало 1152 судових справ та матеріалів.

        При розгляді  цивільних, адміністративних, кримінальних справ, а також справ про адміністративне правопорушення Тернівській міський суд чітко дотримується вимог ЦПК України, КАС України, КПК України, КУпАП України. З зв’язку з чим, в суді не встановлено жодного випадку порушення процесуальних строків.

Організаційне забезпечення роботи Тернівського міського суду здійснює його апарат, який очолює керівник апарату та його заступник.

Одним із  підрозділів  апарату суду - є канцелярія суду, де дотримуються  загальні   правила  ведення судового  діловодства  в  суді та  порядку роботи з документами з моменту їх надходження чи створення в суді  до  відправлення  або  передавання  до  архіву, звернення до виконання судових рішень. Канцелярію очолює старший секретар суду, яка щоденно приймає, реєструє та передає під підпис судові справи і вхідну кореспонденцію за призначенням  працівникам апарату суду відповідно до обов'язків та суддям.

Також в канцелярії працює секретар суду, який  здійснює реєстрацію, облік, ведення картотек, журналів, нарядів по цивільним та адміністративним справам. Виконує обов’язки по виконанню рішень, ухвал по вищезазначеним справам, здійснює підготовку й передачу до архіву закінчених провадженням справ, картотек, журналів, нарядів.

В Тернівському міському суді є служба судових розпорядників. При виконанні своїх обов’язків вони  керуються Положенням про службу судових розпорядників в  суді.  В зв’язку з невеликою численністю штату суду на них покладено обов’язки секретарів  суду з реєстрації, обліку, ведення картотек, журналів, нарядів по кримінальним та справам про адміністративне правопорушення.

Секретарі судового засідання  здійснюють ведення журналів судових засідань, оформлюють справи після їх розгляду. Крім того, викликають учасників процесу та свідків, перевіряють явку осіб, викликаних в судове засідання.

Консультант суду веде облік законодавства й узагальнення судової практики, інформує працівників суду про чинне законодавство та судову практику судів вищої інстанції, проводить семінарські завдання.

Головний спеціаліст суду в своїй роботі керується Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, проводить навчання з працівниками суду по роботі з комп’ютерною програмою «Д-3», є відповідальною особою за адміністрування офіційного веб-сайту суду.

       Архіваріус суду сумлінно та професійно  займається  веденням архіву, здійснює  видачу копій судових документів у справах, що  знаходяться в архіві, веде  облік і зберігання архівних справ та інше.

      25 жовтня 2015 року в Україні відбулися місцеві вибори. Головною особливістю цієї виборчої кампанії є те, що виборці вперше  обирали кандидатів за новою пропорційною виборчою системою за відкритими партійними списками, яка раніше в Україні ніколи не застосовувалась. У зв»язку з чим, керівництвом суду був складений графік чергування  суддів та працівників апарату суду під час виборчого процесу та в день виборів депутатів Тернівської міської ради та міського голови. За період чергування до суду не надійшло жодного звернення мешканців м.Тернівка з питань порушення виборчого законодавства.

          В Тернівському міському суді Дніпропетровської області, з метою підвищення загального рівня правової культури та вдосконалення системи правової освіти  населення, формування у них  поваги до права, а також побудови правового діалогу між судовою владою та суспільством, задля покращення доступу до правосуддя, підвищення прозорості та відкритості  діяльності судових органів, забезпечення вільного доступу до інформації, набуття громадянами необхідного рівня правових знань вже вдруге 10 листопада 2015 року проведено День відкритих дверей. Про проведення даного заходу судом було проінформовано громадськість шляхом розміщення відповідного оголошення в місцевій газеті « Вісті Тернівки » за № 44 від 05.11.2015 року  та на офіційній веб–сторінці суду, а  також були повідомленні школярі Тернівських загальноосвітніх шкіл шляхом розміщення оголошень на інформаційних дошках в  вестибюлях шкіл. Оглядову екскурсію приміщенням суду провів керівник апарату Тернівського міського суду. Мешканці м.Тернівка та учні ознайомилися з робочими місцями працівників апарату суду, відвідали канцелярію суду, де дізналися про реєстрацію та рух документів, що надходять на адресу суду, оглянули зали судових засідань, які обладнані засобами технічної фіксації та оснащені системами відеоконференцзв’язку, стенди з додатковою інформацією для громадян, а також ознайомилися зі списками справ, призначених до розгляду.

          Доступ до правосуддя має кожний громадянин у будь-яку годину протягом робочого часу.

        Одним із важливих компонентів права на справедливий суд є його доступність, тобто чи людина фізично має змогу потрапити до суду, щоб було реалізовано його право на справедливий і публічний розгляд справи компетентним, незалежним і безстороннім судом, для запобігання складнощів, які виникають у мало мобільних груп населення, з метою безперешкодного доступу  до суду громадян з обмеженими можливостями приміщення Тернівського міського суду Дніпропетровської області  обладнано пандусом та "кнопкою виклику".

         Відтепер громадяни з обмеженими можливостями мають змогу викликати працівника апарату суду та подати  документи до канцелярії не заходячи до будівлі суду.

     Запорукою успішної роботи Тернівського міського суду є професіоналізм, працьовитість та злагоджена робота його апарату. Працівники суду, виконуючи свою роботу, роблять все можливе для забезпечення  правильного і своєчасного розгляду справ та підвищення авторитету судової влади  в Україні.